Ota Yhteyttä

Lähetä tästä viesti

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

50 % valmista
Melkein valmista! Täytä vielä tietosi ja saat heti pääsyn kaikkeen sisältöömme.

Kuinka digimyynti tuottaa
tuloksia ja säästä aikaa

Kiitos! Pidä silmällä sähköpostiasi. :)

Ystävällisin terveisin,
Myyntitehtaan työläiset
Hmm, jotain meni pieleen. Vika voi olla meidän, mutta tarkistaisitko sisällön.
Mekin vihaamme SPAMmia ja lupaamme pitää sähköpostisi turvassa.
Kampanja
Outbound
Inbound
Tapahtuma
Fantasia
myyntilinja kiihdyttää myyntiäsi

VALITSE valmis MYYNTILINJA
TAI KOKOA OMASI

Alta löydät kuvausta Myyntitehtaan valmiiden myyntilinjojen sisällöistä ja hinnoista. Voimme myös koota teille suunnitellun kokonaisuuden, joka tuottaa juuri haluamianne tuloksia.

Tuotekampanjalla Yhteydenottoja

Tuotekampanjassa tehdään määrätietoinen panostus valitsemanne tuotteen tai ratkaisun myyntiin ja markkinointiin tuottamalla kampanjasivusto, generoimalla sinne liikennettä joko valitusta kohderyhmästä henkilökohtaisemmin tai laajemmista kanavista. Sivusto optimoidaan haluamanne tavoitteen saavuttamiseksi, joka voi olla esimerkiksi yhteydenotto, tuote-esittelyn varaus tai tuotetilaus.

Materiaalit

Sivusto

Call-to-actionit

Liikenne

Optimointi

Tuotokset

Teiltä

Tuotemateriaalit
Haluttu action sivustolle

Tehdas tuottaa

Kampanjasivuston teko
Sivuston action point -optimointi
Liikenteen generointi (halutut kanavat)
Tulosten seuranta ja optimointi

Tuloksina

Halutun toimenpideen tehneitä prospekteja tuotteellenne
(yhteydenotto, tilaus, kokeilu)

Kiinnostuitko?

Tuotteen lanseeraus max. 500 kontaktille.

Vartin etätapaamisilla lisää myyntiä

Etänä pidettävät asiakastapaamiset ovat tehokas keino myynnin vauhdittamiseen. Näitä myyjä voi pitää 5-8 päivässä, kun normaali F2F-käynti voi viedä koko päivän. Keräämme teille kohderyhmän, kontaktoimme heitä laadukkaasti sähköpostilla ja sovimme myyjienne kalentereihin 15-min asiakastapaamisia, joihin asiakas saapuu hyvin valmistautuneena.

Materiaalit

Liidit

Sähköpostit

Follow-up

Valmistelu

Tuotokset

Teiltä

Kohderyhmän kriteerit
Tarjottavan ratkaisun tiedot

Tehdas tuottaa

Liidien yhteystietojen kerääminen
Laadukas sähköpostikontaktointi
Liidikohtainen käsittely
Tapaamisten aikataulutus ja valmistelu
Selkeä raportointi

Tuloksina

Hyvin valmisteltuja 15-min asiakastapaamisia myyjille

Kiinnostuitko?

Tapaamisten sopiminen valmiille kohderyhmälle

E-kirjalla Uusia seuraajia

Nykyaikainen myynti on asiakasta auttavaa. Yrityksessänne on varmasti rutkasti asiantuntemusta, jonka asiakkaat kokisivat hyödyllisenä. Anna meidän laittaa tuo osaaminen hyötykäyttöön myynnissä luomalla siitä e-kirja, joka julkaistaan halutuille kohderyhmille ja tuottaa teille joko sähköpostilistalle tai someen uusia seuraajia.

Materiaalit

Sisällön keräys

Kirjoitustyö

Landing-sivu

Mainostus

Tuotokset

Teiltä

Haluttu aihe sisällöille
Ohjeet sisältöjen löytämiseen

Tehdas tuottaa

Sisältöjen kerääminen
Artikkelien ja e-kirjan kirjoitus
Landing pagen toteutus
Sisältöjen julkaisu haluttuihin kanaviin
Tulosten seuranta ja optimointi

Tuloksina

Uutta yleisöä joko e-kirjan tilaajina tai seuraajina

Kiinnostuitko?

10 artikkelin tuottaminen ja e-kirjan julkaisu

Täsmäkutsuilla yleisöä tilaisuuteen

Asiakastilaisuuksien valmisteluun panostetaan paljon. Vähintään yhtä paljon kannattaisi panostaa oikeiden ihmisten paikallesaamiseen. Me hoidamme täsmäkutsuilla ihmiset paikalle halutusta kohderyhmästä, joka on tapahtumanne kannalta kaikkein kannattavin. Viestimme henkilökohtaisesti ja muistutamme vain ei-vastanneita ja valmistelemme osallistujat hyvin tapahtumaan.

Materiaalit

Tapahtumasivu

Kutsuviestit

Muistutukset

Valmistelu

Tuotokset

Teiltä

Kuvaus tapahtuman sisällöstä
Valinta kohderyhmästä

Tehdas tuottaa

Tapahtumasivuston rakentaminen
Henkilökohtaiset kutsut ihmisille
Laadukkaat muistutukset ei-reagoineille
Valmisteleva viestintä osallistujille
Tulosten seuranta

Tuloksina

Haluttu määrä hyvin valmisteltuja osallistujia

Kiinnostuitko?

Tilaisuuden markkinointi max. 100 osallistujalle

Myyntilinja Sinun tarpeisiisi

Sinun ei tarvitse löytää teille sopivaa valmista pakettia yläpuolelta - voimme aina koota myös täysin teille suunnitellun myyntilinjan. Kerro meille, mitä haluat saavuttaa, niin valitaan oikeat palaset myyntilinjaasi.

Materiaalit

Toimenpide 1

Toimenpide 2

Toimenpide 3

Toimenpiteet 4-X

Tuotokset

Teiltä

Minimimäärä sisältöjä haluttujen toimeiden mukaan

Tehdas tuottaa

Halutut digitaalisen myynnin ja markkoinnin toimenpiteet
(Katso alapuolelta)

Tuloksina

Myyntilinja suunnitellaan niin, että saatte haluttuja tuloksia

Kiinnostuitko?

Luodaan myyntilinja, joka tuottaa haluttuja tuloksia.

Tarjoamiamme Digimyynnin osa-alueita

Yllä esitellyissä myyntilinjoissa on sisältönä esimerkkejä taitamistamme digimyynnin osa-alueista. Tässä muutamia aiheita, jotka tunnemme läpikotaisin ja joiden parissa voimme auttaa. Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää haluamistanne tuloksista.

Myynnin automaatio

Automaattiset myyntitoimenpiteet, pipelinen hallinta tai asiakkaan toimenpiteiden seuranta.

Digitaaliset myyntityökalut

Tunnemme digityökalut laidasta laitaan ja hyödynnämme niitä heti, jos ne auttavat myyntiäsi.

Digitaaliset dokumentit

Tarjousten automatisointi, sähköiset allekirjoitukset, sopimusten hallinta.

Online-esitykset

Online-presentointi, etäpalaverit ja sähköisten asiakasesitysten optimointi.

Social selling

Myyjät voivat hyötyä sosiaalisen median käyttämisestä ostajien kanssa vuorovaikuttamiseen.

Tapaamisten aikataulutus

Online-varaussivut ja sähköpostipallottelun automatisointi.

Sähköpostimainonta

Uutiskirjeet, drip-kampanjat ja henkilökohtaisen sähköpostin automatisointi.

SEO / Sem

Hakukoneoptimoinnin parhaat käytännöt ja hakukonemainonta.

Markkinoinnin automaatio

Monesti kannattaa automatisoida mm. sähköposteja, sosiaalisen median hallintaa tai nettisivuja.

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinoinnissa luodaan myyntiä valittua kohderyhmää kiinnostavan sisällön avulla.

Myyntiä tukevat nettisivut

Nykyaikaiset nettisivut ovat myynnin työkalu, joka integroituu hyvin muihin osa-alueisiin.

Some-hallinta

Somen hyvä hyödyntäminen vaatii automatisointia ja reagointia relevantteihin sisältöihin.

Voimmeko olla avuksi?

Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on mitä tahansa kysyttävää.

Chattaa kanssamme

Alakulman pallukasta tai tästä voit aina käynnistää chatin tiimimme kanssa.

Lähetä sähköposti

Saat sähköpostiisi vastauksen viimeistään huomenna.

Soita suoraan

Pirauta tiimillemme. Vastaamme aina, kun emme ole palvelun tohinassa.